Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Maia Hirasawa!

2009-05-06 14:06:08 i Musik!

Ikväll ska jag och Patrik på konsert! När jag fyllde år fick jag konsertbiljetter av Patrik till Maia Hirasawa. Han känner mig väl, min pojkvän. Vet ni inte vem det är är det dags att upptäcka henne: www.myspace.com/maiahirasawa Maias musik betyder väldigt mycket för mig än fast jag bara lyssnat på henne i ett och ett halvt år. Recension av kvällens konsert skriver jag imorgon!


Bild: www.nojesguiden.se


Kommentarer

Maia är underbar, jag avgudar hennes cover på worrying kind. Hoppas du får en kanontrevlig kväll! Och gardinerna är köpa på ikea, 80 pix för ett par. Kalaspris för kalasgardiner.

Skriv en kommentar