Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Last night in black & white.

2009-05-10 13:52:40 i Allmänt

Igår hade Sabina 26-års fest och den blev riktigt lyckad!


Jag fick låna en jättefin klänning av Sabina!


Singstar. Johanna och Katarina.


Spicegirls, hahahaha! Klockrent! Snacka om 90-talsflashback!


Erika flexar!


Jag och Johanna dansar! Jag dansade så mycket igår så jag har typ träningsvärk i nacken. Insane.


Tåget!


Och så kom min älskade Patrik dit och jag åt upp resterna av min och Sabinas middag (kött klockan 01.30 är en höjdare!)  eftersom jag var hungrig och sen skjutsade Patrik hem mig.


Erika fixade mitt hår. Tack för det!


Kommentarer

sabina
Haha även att pontus höll i ena delen av min krycka!
Sv: JA! Haha! Han gick ju omkring med den hela kvällen! Jag lagade ju den tillslut!
Du är kanonfin i håret Carolina! Verkar som om ni hade en toppenkväll. Kram

Skriv en kommentar