Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Är bananerna på Maxi bara för barn?

2009-05-16 14:20:08 i Allmänt

Jag kom just hem efter att ha hjälpt Sabina att handla på Maxi. Jag hann inte äta någon lunch mellan Bodybalance-passet och handlingen eftersom jag cyklade direkt till Sabina så jag var så hungrig när vi kom till Maxi. Sabina sa att jag skulle ta en banan från en korg som egentligen bara barn får göra, men vi trotsade Maxi-regeln och åt banan och när personalen tittade misstänksamt på oss låtsades jag mata Olivia med banan som nöjt smaskade på i vagnen. Nöden har ingen lag!


Kommentarer

Jag äter alltid de bananerna. VADÅ BARA FÖR BARN LIKSOM? Tänk om jag också är hungrig, tusans Maxi.
Anonym
bra gjort! Jag brukar ställa mig på maxis FAMILJEPARKERINGAR!

Skriv en kommentar