Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Här kan ni se ett klipp från konserten med Anna Ternheim.

2009-03-15 21:28:33 i Musik!

http://www.youtube.com/watch?v=GrO1h9cqUlE

Jag står typ längst ut på höger sida från publiken sett.
Först rep och sen konsert. 



Kommentarer



hihi... ditt skratt hörs igenom alla :)

Och jag kan ha fel, men jag tycker mig höra dig när ni sjunger... Jag vet inte , men jag känner igen någons röst som låter som din :)

Mäktigt att få göra något sådant!
Mamma
Vad kul att vi fick se, fantastiskt var det. Det är bra med med You Tube ibland.

Kram Mamma !

Anonym
Ditt skratt gick inte att missa : )

Skriv en kommentar