Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalasjö och Nikki 1 år.

2009-03-15 20:23:29 i Allmänt


Direkt när vi kom fram till Dalasjö åkte vi ner till sjön för att fiska! Elisabeth och Thimmie.


Pappa körde skoter..


..och drog upp en jätteabborre!


Göran blev utan fisk.


Elisabeth njöt av solen!


Jag och Patrik åkte till Emily och Jocke för att gratta Nikki på hennes födelsedag.
Nu är hon ett år gammal - tiden går fort.

Nu är helgen slut. Den var underbar. Det är sådana här helger man ska tänka på när man stressar, är hungrig och vill att en tråkig torsdag ska ta slut så fort som möjligt.

Kommentarer

Åh, skicka lite snö och sol hit vettja!
Ann-Marie
Oj, vad härligt ni verkat ha haft. Det är härligt och stärkande i fjällen. Vi såg Draghundstävlingens växling i Rödåsel och målgång

i Vännäsby.(Draghundstävlingen pågår i 4 dagar från

Ammarnäs till Vännäsby.)

Ann-Marie
Ja, det är det verkligen! Vad roligt att ni var och kikade på draghundstävlingen! Det skulle vara roligt att testa att köra drag!

Skriv en kommentar