Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Broarna runt.

2009-03-17 21:16:53 i Allmänt


Vi lekte turister i vår egna stad.




Vi gick förbi ett fint hus som var lite läskigt. Helt nedsläckt, bara en liten pyttelampa i huset. Oskottad infart och träd som vajjade i vinden..


Lägg märke till mitt krampaktiga tag om broräcket!


Alexandra spanar!

Kommentarer

Ja de verkar som så!:)



Du de får bli fler turista dagar tycker ja bestämt!

Tack för trevligt sällskap!
Ida
Mys med kvällspromenad. Jag tog en promenad i solen. Det var också fint.
Haha! Jag tror minsann att jag bott granne med det läskiga huset, var det på Teg? Du ska se hur läskigt det ser ut på sommaren! Och jag såg tanten en gång. Det var läskigare än allt annat. =)

Skriv en kommentar