Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Pelargonbebisar i tonåren.

2009-06-29 18:48:58 i Inredning



Pelargonerna har blivit tonåringar..(juni 2009)

..från att ha varit små, små minipelargonbebisar. (April, 2009)

Det lönar sig att knycka skott.

Kommentarer

Jag är djupt imponerad, du måste ha hysterisk gröna fingrar. Med min måttstock är alla som kan driva upp skott växtgudar - själv har jag lyckats ta kål på en garderobsblomma och robert har mördat en kaktus så vi har insett att blommor inte lämpar sig i vårt hem, inte ett dugg.



Förresten, kollat studera nyligt? Jag har fått mitt besked! Jag kommer till Umeå! :]

Skriv en kommentar