Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Om sommaren ska fortsätta såhär vill jag ingå äktenskap med den.

2009-06-25 21:31:35 i Allmänt


10.15 i förmiddags lade jag och Jessica oss på stranden vid havet.


Vi åt jordgubbar.


Och njöt.



Ikväll har jag umgåtts med dessa tösabitar, Erika och Sabina.


Och Olivia såklart! Molly var med mormor idag.


När solen började gå ner var det dags att gå hem.



Skriv en kommentar