Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nu klarar jag nog mig ett tag.

2009-06-24 21:14:48 i Allmänt



Sådärja. En hel massa skönlitteratur plus en del hundböcker och såklart kunde jag inte hålla mig ifrån intressant facklitteratur om litteratur, berättarkonst, ungdomsspråk, lyrik mm, ja, sånt som intresserar mig helt enkelt.

Kommentarer

Tummen upp för Ronnie Sandahl och Solja Krapu! Peppa för henne som gästlärare på Skapande Svenska!
a e l
du kan ju låma ut unnis bok till kristoffer sen
Har du läst Memea Mohlins hundböcker? Hon är underbart bra, det finns lite olika inriktningar att välja på.

Skriv en kommentar