Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag hatar rödljus.

2009-06-27 21:19:32 i Allmänt

Skjutsade ner Patrik och Marcus på stan och när vi kommit fram kom vi fram till att det är någon slags motorhelg i helgen. Det innebär att det är bilar överallt. Och människor. Människor som hojtar och skriker. Människor som spiller och dreglar. Människor som trängs i varma bilar. Och så rödljus. Jag hatar rödljus. Jag hatar att vänta på min tur.

Nu ska jag läsa och invänta morgondagen med 10 timmars jobb.

Kommentarer

"Någon slags motorhelg"? Det är ju WHEELS! Klaga inte, jg hade gjort mkt för att få vara där och skrika och dregla.
A E L
gäller samma princip när du går?

Skriv en kommentar