Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hymn for you to sing.

2009-06-16 19:09:22 i Allmänt


Anders sa förra veckan att jag alltid ler på bilder. Det är sant. På typ 97 % av alla bilder jag har på dessa två datorer ler jag. Men denna bild tog Patrik i Göteborg och han lyckades fånga mig i ett ögonblick då jag i småkylig försommarluft drar bak mitt hår som flög runt i vinden. Och jag ler inte. Märk väl.


Skriv en kommentar