Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Västervik söndag.

2009-07-12 18:17:54 i Allmänt

Imorse tog jag, Bjerre och Elisabeth en springtur till grusgropen. Vi var de tappra själarna medan de andra sov!


Efter det åt vi frukost med små råghjärtan i müslin. De där små hjärtanen påminner mig om Bias valpfoder som hon åt som också var formade till små hjärtan!


Idag har vi spelat kubbturnering. Susanne och Lukas.


Elisabeth.


Susanne.


Susannes mamma Gun.


Det vinnande laget som fick en hård finalmatch mot mig, Maja och Berit!


Stig jublar!


Pilkastarturnering.


Fokuserad pilkastarmin!


Jag gjorde en "slalomfläta" i Majas hår.


Berit fokuserar!


Pilkastarn den store!


Bjerre hade koll på poängställningen.


Guns hund Troy är en blandning av Boxer och Golden retriver. Han är himla söt! 

Kommentarer

Hey you. Hur mår du? Kommer du hem nästa helg? Jag jobbar delad tur då. Puss
Det hade vi. Och det klart vi ska ses. Saknar dig med. Puss
Ida
Vad mysigt ni verkar ha haft det. Ska vi ses i veckan? Jag kanske skulle kunna hälsa på någon kväll? Kram!
Ida
Onsdag-kväll passar bra, bara jag inte är på förlossningen :) Vi hörs i veckan!
KÄNNER DU BJERRE? VÄRLDENS BÄSTA BJERRE-BUS? HAHA! Och vad kul att du kom in på kursen, hurra! Nu blir det storskrivning och dundermys! Kram

Skriv en kommentar