Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

U2.

2009-07-31 18:00:32 i Musik!

Just precis nu skulle jag vilja vara min farbror Anders. Ikväll ska han se U2 på Ullevi. Scenen är magnifik sägs det. Anders kväll kommer att bli magnifik. Det vet jag. Med U2 framför sig kan inget gå fel. Jag är avundsjuk. Men Anders är värd det.

Kommentarer

Anonym
haha, mina föräldrar är också i gbg...
A E L
jo då det va bra,men arenarock i all ära,men inget slår neil young i fjol. Där kan vi vi prata om magi!

Skriv en kommentar