Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Rabarbergrädd.

2009-07-29 22:18:18 i Allmänt


Det godaste teet som finns.

Bild: Juli, 2008.

Kommentarer

Jag måste erkänna något - jag kan inte dricka te! Jag har provat alla sorter som bara finns, jag har provat som det är och men honung, med socker och mjölk, löste och påse men jag går bet. Tänkte att du skulle få lära mig en gång för alla nu till hösten, are you with me? ;]

Skriv en kommentar