Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hurra!

2009-07-13 16:58:40 i Texter/dikter

Mitt textprov för Skapande svenska godkändes så nu ska jag förutom ck3 och examensarbetet även läsa Skapande svenska A (30 högskolepoäng), hurra! Jag längtar till hösten och universitetet! Jag och Anna kommer att ha skrivkramp långt in på vårkanten, en bra sådan dessutom!  


Såhär glad är jag nu!

Kommentarer

Ida
Åh, vad kul! Grattis! Lite avis är jag på dig som får återvända till universitetet. Det är trots allt roligt att plugga och det är lika mysigt varje höst att köpa nya block och pennor. :)
Grattis! jag sa ju det ;) Och en stor klass blir ni också!
Skrivkramp it will be, hurra! Laddar du upp med the så bakar jag bullar ;]



Och visst hade jag Bjerre på skolan! I engelska bland annat. Han var vår favorit, alla kategorier. Han sprang runt i sin rosa t-shirt med matchande rosa foppatofflor. Han var min mentor under projektarbetet också. Och när han ska prata om nåt så stammar han lite och kisar, haha.
Mamma
Stort grattis till platsen på skapande svenska !

Ska bli roligt att få läsa ännu flera texter i höst.

Kram Vi ses i helgen !

Mamma !

PS jag tror du behöver minst en veckas lugn och ro inför hösten.
Anonym
Stort grattis till platsen på skapande svenska !

Ska bli roligt att få läsa ännu flera texter i höst.

Kram Vi ses i helgen !

Mamma !

PS jag tror du behöver minst en veckas lugn och ro inför hösten.

Skriv en kommentar