Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hjärtat.

2009-07-25 21:56:57 i Allmänt

Förresten. Jag har fått ett smeknamn av två farbröder på jobbet. De kallar mig Hjärtat.

"Men hej Hjärtat!" säger de när jag kommer.

Jag kommer att sakna mitt jobb i höst. Litegrann i alla fall.

Kommentarer

Hos mig säger dom att jag är snygg. Man blir som glad, fast förhoppningsvis säger någon det i höst med. Jag kan kalla dig hjärtat. Tur att du håller allt hopp uppe. Höst 09, blir kanon. PUSS
Anna
Det är fint med snälla farbröder, man blir så himla glad och varm i hjärtat. Jag praktiserade på geriatriskt centrum i umeå några veckor i högstadiet och blev bundis med en farbror som skulle utmana mig på benpress varje dag. Han var häftig! :]

Skriv en kommentar