Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Förr i tiden.

2009-07-01 20:32:59 i Allmänt


Mamma och pappas bröllop och mitt dop, midsommar 1987. Kristoffer övervakade allt i sin matroskostym! Om jag någongång får en son måste han också avbildas iförd den där matrosutstyrseln! Här ser ni förresten vem jag ärvt mina skrattgropar ifrån!

Kommentarer

Haha, vet du vad? Du har nog fått den övre ansiktshalvan av din mamma och den undre av din pappa. Ni är hemsk lika varandra alla tre.



Och jo, beskedet kollar du på studera.nu och sen följ anmälan. Kolla din mailinkorg om du fått ett mail från vhs där först, tror man jag klicka sig vidare därifrån. Jag håller tummarna! Kram

Skriv en kommentar