Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Flat coated retriver.

2009-07-02 20:46:56 i Allmänt

Inatt drömde jag om att jag satt på en gräsmatta med en hel massa flat-valpar runt mig. Imorse när jag tog upp tidningen från hallgolvet såg jag flat-valpar på framsidan. Det måste vara ett tecken. Jag längtar så himla mycket efter en vovve.


Världens finaste flat, mamma och pappas hund Thimmie.

Kommentarer

Jajjamen, var på en föreläsning med henne och hon är verkligen kanon.



Visst är han, han är 13 veckor och växer något otroligt. Går du också i valp tankar?

Skriv en kommentar