Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalasjö!

2009-07-17 15:20:34 i Allmänt

Detta är planen:

16.30 - Kristoffer hämtar mig.
16.32 - Kristoffer klagar på mycket packning trots få dagar.
16.45 - Vi åker till Patriks jobb.
16.55 - Patrik smiter ut fem minuter tidigare.
17.00 - Mot Dalasjö och firandet av Kristoffers 25-årsdag! Han fyller egentligen den 25 juli men vi passar på att fira den i helgen då alla kan närvara. Mormor och Anders är också hemma, hurra! Jag ska också träffa Idamari, henne har jag saknat i sommar. Synd att jag missade Emily och Nikki men de hinner jag träffa i augusti.

Detta blir en bra helg. Bastu ikväll nere vid sjön?



Idag har jag förresten fixat pass. Det gick himlarns smidigt och 2 cm längre hade jag blivit sen 2003.


Kommentarer

Hoppas du har haft de bra på hemmaplan!:) Ja kan tänka mig att de varit underbart!

Puss
Låter som en toppenhelg. Det gör nästan ont i hjärtat, så mycket saknar jag hemma.

Skriv en kommentar