Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Studieöversikt.

2009-01-27 13:11:32 i Studentlivet

Efter ett möte hos studie- och yrkesvägledaren där min studiegång disktuterades ligger det alltså till så här:

HT 06 SVENSKA 1 OCH 2 - AVKLARAT
VT 07 CK1 - AVKLARAT
HT 07 SVENSKA 3 - AVKLARAT
VT 08 SVENSKA 4 - AVKLARAT
HT 08 SVENSKA 5 - AVKLARAT

VT 09 CK2 - Under process
HT 09 CK3 OCH EXAMENSARBETE
VT 10  MUSIK 1
HT 10 MUSIK 2
VT 11 MUSIK 3 OCH AVSLUTNINGSCEREMONI DÄR SAMTLIGA AV ER VÄLKOMNAS.

Ni som är uppmärksamma kan ovan läsa att jag ska skriva mitt examensarbete redan till hösten och hur ska det gå kan man undra. Jag vet inte. Men nu är det så här och så får det bli. Då musikkurserna startar på vårterminerna har jag inget annat val än att lägga upp mina studier på följande vis. Just nu längtar jag löjligt mycket till VT 10 och musiken!


Skriv en kommentar