Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Solen i ögonen.

2009-01-14 11:55:22 i Musik!

Till Emily, Idamari, Brorsan, Farbror Anders, Emil, Caroline, Linnea och andra av mina läsare som gillar Lars Winnerbäck - Ikväll 21.00 på 1:an = Solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck.


Bild lånad från www.winnerback.net


Kommentarer

imit
Nu ska jag komma ihåg det också.
Att den var bra?? Jag såg reprisen också ;)
anders lidström
men vi får inte glömma bort att livet är för kort för repriser. ett gammalt dalasjöordspråk från ett gult hus............................

Skriv en kommentar