Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Parking lot.

2009-01-22 15:16:16 i Allmänt



Jag vet inte vad det är med denna bild, men den är lite finurlig tycker jag.

Nu ska jag VILA. Är helt död efter vår diskussion kring socialpsykologi för lärare, det var så intressant så att hjärnan gick på högvarv! Efter min vilostund ska jag och Patrik ut på ett litet projekt - om det får ni vidare information om senare. I
kväll blir det middag på Grubbe hos Patriks farmor och farfar.

Kommentarer

Haha, jadu man vet aldrig va ja tar till för medel, dock är ja lite snällare än i filmerna:P

Skriv en kommentar