Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mamma och pappa för trettio år sedan.

2009-01-12 15:21:58 i Allmänt


Undrar var de där jeansen kan befinna sig nu?
Mamma och familjens första flat Frida och mormor och morfars hund Dolly kanske?

Pappa tränar med Frida.

Pappa fjantar sig och mamma fikar.

När jag tittar på den här bilden blir jag lite svartsjuk. Jag vill också vara på fjället med en hund. Tusen gånger bättre än att vara i en slaskig stad utan hund.

Mamma!

Kommentarer

Vad fin den sista bilden på din mamma var.

Skriv en kommentar