Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Grand danois vs Don Juan

2009-01-08 10:20:03 i Allmänt

Jag och Patrik surfar runt på internet och rätt som det är dyker en bild på en Grand danois upp.

Jag - De där hundarna är så himla fula!
P - Ja. Vad är det rasen heter? Don Juan någonting..



Googlade på "Don Juan" och fann denna bild.


Kanske en del likheter ändå. Vad tycker ni?

Kommentarer

Jag älskar både Depp och Grand Danois <3
Ah, Don Juan. Johnny depp. Mmmmmmm, grrrr.

Skriv en kommentar