Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Funktionell träning.

2009-01-07 14:42:00 i Träning

Idag har jag äntligen träffat Sabina igen sen någon gång i höstas. Det var roligt! Vi tränade det nya passet "Funktionell träning" på IKSU. Det var verkligen jobbigare än jag trodde. Jag tänkte först att det skulle vara som en blandning mellan rörlighetsträning och lätta styrkeövningar, men passet var en mix av bodypump, kondition, extremt mycket ben och endast 2 minuter stretch på slutet. Om jag ska leka testperson ger jag passet en 5 av 10. Idag har jag dock en bra dag så jag kan sträcka mig till en 6:a.


Kommentarer

Ja verkligen! Haha, ja kan tänka mig det, fanns det ngt som va till belåtenhet?

Skriv en kommentar