Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Engelska.

2009-01-01 17:26:53 i Allmänt

Jag har pratat engelska hela dagen. Det är kul! Nu ska jag fortsätta! Det är bra med en engelsktalande på besök så man får öva. Imorgon åker jag tillbaka till Umeå. Jag längtar efter Patrik och hans familj, Ida, Jessica och IKSU.


Kommentarer

Ida
Jag längtar efter dig också, och IKSU. Har inte kunnat träna för jag har gått och blivit riktigt förkyld, och jag som hade tänkt träna massor :( Kommer nog dröja minst en vecka till innan jag är frisk :( Längtar till gymmet...
Sv: Vad synd! Men du blir nog snart frisk! Jag är iaf tillbaka i stan nu. Vi kan ju styra upp en tjejkväll snart igen! Kramar!

Skriv en kommentar