Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En hallonröd duffel.

2009-01-08 20:56:18 i Allmänt

Lovade ju för en herrans massa veckor sedan att jag skulle visa er bilder på min älskade duffel som jag fyndade i höstas. Under lovet fick pappa agera fotograf och fick nästan ett par förfrusna fingrar på köpet. Äsch - allt för dokumentationen!




Kommentarer

Den är så fin! Du oxå för den delen! Gillar verkligen det första kortet:D

Skriv en kommentar