Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sjukling.

2009-02-18 12:45:12 i Allmänt

Pappa och Ludvig har vart hemma två dagar och igår var det min tur att sjukna in. Hela skolan är en smitthärd. Alla är/har varit/kommer att bli sjuka. Igår satt jag och hostade ut hela min själ i lärarrummet. Min handledare gav mig halstabletter, det var snällt! Idag är jag hemma för att förhoppningsvis krya på mig till imorgon och på fredag. Synd bara att jag missade den inplanerade lunchen med Emily! Men som tur är kommer det fler, friska och krya dagar! Har inga egna lektioner idag som  tur är, så jag missar ingenting. Har tagit hem lite grejer att arbeta med, men nu ska jag se på Survivorman med Ludvig! Lite skoj måste man väl ha än fast man är sjuk? Åh, Les Stroud, som jag har saknat dig! 


Kommentarer

Ida
Åh, din stackare! Hoppas du blir frisk snart!

Kram kram!

Skriv en kommentar