Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Older chests.

2009-02-05 18:28:52 i Allmänt

På måndag startar min tre veckor långa praktikperiod. Snålt tilltagen enligt min åsikt, fast då jag sammanlagt kommer att ha hunnit avverka runt 18 veckors praktik under min utbildning ska jag inte klaga - jag tycker synd om dem som går utbildningar där ingen praktik går att få. Jag åker hem imorgon mitt på dagen. Jag ska åka med brorsan, Idamari och hennes klasskompisar Ida och Sofia. Som student måste man tillvarata kollektivismen! Nu sitter jag och fixar musik till februari månad och lyssnar till det ljuva borrljudet från badrummet.

Skriv en kommentar