Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nikki fotosession.

2009-02-13 11:57:59 i Allmänt


Glad som alltid! (Lägg märke till tänderna!)

Bus med vattenflaskan.

Frågar man Nikki var lampan är pekar hon rakt upp i luften (om hon pekar mot lampans riktning är ju en annan sak).


Nikki ba: Va? Får jag inte söla vatten med vattenflaskan? Va, va, va?!

Matdags! Men kameran var mer intressant.


Gott med ett smörgåsrån.

Ute på strövtåg med lära-gå-vagnen!

Igår träffade jag denna lilla krabat + hennes föräldrar Emily och Jocke. Jag fick en god lasagne till middag och Nikki var en snäll linslus. Vi åkte ned till stallet också och spanade på hästar och klappade mular. En bra kväll.

Kommentarer

Vilken liten (fast det är väl på tiden att jag säger stor, hon verkar ha längspurtat minsann) skitunge. Söt som socker är hon.

Skriv en kommentar