Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Visst har jag det mysigt?

2009-12-21 15:12:24 i Studentlivet



Jag har varit rätt bra på att klaga på att det slitigt att skriva examensarbetet, och det är det. Om man vill göra det bra. Det är inget att hymla om. Men, när man får ett pluggil finns det nästa inget som går upp mot den känslan! Jag, ivret, studierna, glöggte, musik och snön utanför. Nu kör jag!

Kommentarer

Tack. Nöjd men ovan. Det växer ju ut igen. Någonstans mitt mellan det jag hade och nu är perfekt tror jag för mig. Då ser mitt hår ganska tjockt ut, och det går att sätta upp. Det gör det nu med men ja..

Skriv en kommentar