Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucia.

2009-12-11 17:03:08 i Allmänt

I eftermiddag har jag varit på något av det finaste jag varit med om, nämligen ett luciatåg på Molly och Olivias förskola "Ejderdunet". Jag tyckte att det var så fint och sött och stämningsfullt så jag till och med började fälla små tårar! Och då är det inte ens mina egna barn jag gråter söthetstårar för, haha! Hur ska det gå om jag och Patrik en dag får barn? Jag är nog den blödigaste människan i världen när det kommer till barn och djur!


O och M tyckte nog att det var lite nervöst med tåget, men se vad fina det var!


Kolla spexarn i slutet av tåget!


Olivia visade teckningarna de gjort.


Efter tåget med fina sånger blev det dags för lussefika.


En liten stjärngosse vid namn Otto tog min pepparkaka, men det gjorde ingenting, haha!



Olivia med pappa Basse.


Molly och kompisen Frode pustar ut efter tåget.

Kommentarer

Spexarn kunde vart jag...
Ida
Vad mysigt! Längtar tills Siri kommer att lussa :)

Skriv en kommentar