Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Julkonserten.

2009-12-06 15:53:49 i Musik!


I fredags var det då dags för julkonserterna i Stadskyrkan.


Här sjunger jag "Decembernatt", en svensk version av Leonard Cohens "Halleluja".


Ett jättestort tack till alla som kom och lyssnade på mig och min underbara kör! Det känns fint att jag har så många runt mig som vill komma till kyrkan en fredagkväll och lyssna på julsånger! Det är roligare att sjunga för dem man känner, men också mer nervöst.

Kommentarer

Det var så vackert och absolut den bästa Fredagskvällen på länge! Vi kanske kan styra upp ngt i helgen, alla fyra. Men vi hinner ju ses på Tisdag kl 21 oxå:) Puss
Mamma
TACk för en underbar sångstund i kyrkan och för jättegott julfika.

Kram Mamma!
Åhåhå, hur gick det? Kändes det bra? Åhåhåhåh!
Ida
Tack själv! Det var såå vackert. Vad härligt det måste vara att kunna beröra andra med sin sång! Det såg ut som att du hade roligt och trivdes.



Kram!

Skriv en kommentar