Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hon kommer med ljus i sin krona.

2009-12-13 15:04:52 i Allmänt


Min fina lucia som jag fått av mamma får sällskap av min miniänglakör som jag fyndat för fem ynka kronor.

Den här söndagen händer det inte så mycket. Jag och Japp har varit ute och sprungit på morgonen, sedan har jag pluggat och snart ska jag åka iväg till jobbet och jobba kväll. Ska bli roligt att återse tanterna och farbröderna.


Kommentarer

Jag fick dock spö den enda matchen jag fick spela. När resten av karlarna kom så spelade dom själv:( Jag ska träna så att ja kan klå hela bunten tillslut:P

Jag förstår dig. Men nästa gång räknar jag med dig;) Vi ses på Tisdag. Hoppas jobbet gått bra ikväll!

Puss

Skriv en kommentar