Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Astrid Lindgren-musikal någon?

2009-12-21 13:06:09 i Musik!

En av mina drömmar är att göra en Astrid Lindgren-musikal med barn och ungdomar. Tänk att få jobba med musik, barn och ungdomar och berättelser av en av Sveriges främsta barnförfattare på samma gång! Det skulle vara en dröm! Lyssna bara på dessa låtar, jag har alltid haft dem i min playlist på mobilen - får aldrig nog av dessa sånger!




Kommentarer

FÖR ATT INTE GLÖMMA MADICKEN! Det soundtracket är något utav det vackraste.

Skriv en kommentar