Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ann-Marie.

2009-12-16 15:05:35 i Allmänt

Patrik har en farmor som heter Ann-Marie och hon är nog en av de finaste människor jag vet! Igår var P och Jacob på Grubbe och åt middag och då jag hade en mastodontuppsats att opponera på fick jag ägna middagsbesöket till plugg istället. Men snäll som Ann-Marie är skickade hon med både middag och efterrätt med Patrik och det ska jag mumsa på till middag idag innan Ida och Siri kommer hit på fika!

Ps: Seminariet gick helt okej idag ändå, men det är verkligen ett MYLLER att skriva sitt examensarbete!


Detta får bli dagens middag! Tack, Ann-Marie!


Kommentarer

Ann--Marie
Det var snällt skrivit om mig. Hoppas att det smakade gott. Vi ses snart.



Kram Ann-Marie

Skriv en kommentar