Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Straight thin line.

2009-08-19 14:19:19 i Allmänt

Hookade upp med Idamari idag på IKSU och överlämnade hennes löparskor som jag fraktat från Vilhelmina till Umeå. Vi tränade, pratade och fikade efteråt. Bra dag. Ikväll ska jag gå brorarna runt med brorsan. Innan dess vet jag inte vad jag ska hitta på. Växla pengar kanske? Eller köpa solskyddsfaktor? Nu närmar det sig minsann. Underbart är vad det ska bli.

Skriv en kommentar