Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ledighet.

2009-08-13 14:33:52 i Allmänt

Sov ut ordentligt imorse. Gick upp vid 10.00 och åt frukost. Tog cykeln ner på stan där jag iaktog människor, skrev lite och handlade bodybutter, ett linne och en kjol på rea. Patrik sa för ett tag sedan: Du har inte handlat kläder på jättelänge! När du får lön får du köpa något! Haha. Skönt att han håller reda på mig. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är skönt att vara utan planer. I någon dag i alla fall. Innan jag blir rastlös. Blir nog en promenad med Sabina ikväll.


Skriv en kommentar