Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En stjärna.

2009-08-07 22:47:28 i Allmänt

Vill jag ge min underbara Elisabeth. När jag kom hem låg denna på bordet:




Tack så jättejättejättemycket! Jag har önskat mig ett tårtskydd då vi inte har något och jag tycker det är fint av Elisabeth att komma på att ge mig ett. Jacob fyller år i dagarna och då jag jobbade ikväll kunde jag inte följa med ut och äta och då fick jag detta. Himlarns fint tycker jag.



Jag är så glad att hon finns i mitt liv. Det finns inte många människor med den karisman och värmen som hon har.

Skriv en kommentar