Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söder om kärleken.

2009-04-26 18:56:35 i Allmänt

Imorse gick jag upp 08.00 för att skriva klart min fördjupningsuppgift. Jag är inte nöjd, men den är klar nu i alla fall. Min eftermiddag har jag ägnat till träning (börjar tröttna lite på inomhusträning nu, ska börja träna mer utomhus: Jessica, när ska vi krossa hinderbanan på i20?!) och stämrep med sopranerna i två timmar. Vi har lagt in mer rep nu innan vårkonserterna. Efter träningen och repet käkade vi årets första grillmiddag hos Göran och Elisabeth! Nu ska jag gå igenom min redovisning inför morgondagen, är lite nervös men det ska nog gå bra hoppas jag. Vid 20.00 ska jag och Sabina gå en promenad.


Skriv en kommentar