Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

På bemärkelsedagen.

2009-04-24 17:06:58 i Allmänt


Det är kul att fylla år! Nu är jag 22 år gammal. Tack för alla mail, kommentarer här på bloggen, sms, mms och telefonsamtal jag fått idag! Ni är underbara!  Solen är med mig idag och på balkongen är det jättevarmt! Patrik sitter där ute nu och spelar gitarr.




Kakorna och Patriks tårta har jag inte ställt fram ännu. Fotar mer när gästerna kommer.



Kommentarer

Linnea
Grattis på födelsedagen min vän! Länge sedan vi sågs. Kram/Linnea
Åsa
Grattis på bemärkelsedagen!! Vi får bjuda på något gott när du kommer till Näsåker! I mogon skall Roger o Oliver på innebandy cup o jag skall å titta på tävlingar på Wången! Kommer nog att ångra att jag inte tog med hästen! Vad fint ni verkar ha hemma!Sov gott! Åsa
Caroline: Taaaaack! :)

Linnea: Tack så jättemycket! Ja, det var längesen nu! Men du har ju en stående inbjudan till te på min balkong, bara att komma! ;)

Åsa: Tackar! Ja, det skulle sitta fint! Jag kommer ju med mamma, pappa och Ludvig på onsdagkväll! Åh, vad kul att åka till Wången! Klart du skulle ha tagit med Baccus! Ni verkar ju vara i kanonfin form! Vi ses på onsdag, kramar!
Grattis grattis grattis i efterskott! Det har varit på tok för fint väder för att vara inomhus ihelgen så jag har inte kunnat framföra gratulationer förrän nu. SÅ - grattis grattis grattis igen! Hoppas du hade en kalasbra dag, det är du värd. Kram

Skriv en kommentar