Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Körsittningen!

2009-04-04 13:27:57 i Musik!

Igårkväll tog vi Läkarvillan i besittning och vi sjöng så mycket så att jag är lite hes idag, men det får man ta!


Det är exakt sådana här fönster jag menar då jag säger att jag vill ha stora fönster med breda fönsterkarmar där man kan sitta och titta ut. Åh. Jag vill verkligen ha sådana här fönster. Ett åtminstone.




Halva körstyrkan. Vi är runt 50-60 personer men igår var vi runt 30 personer.


Vi sjöng igenom alla låtar mer eller mindre bra ju längre kvällen gick, haha!


En suddig bild på Kapten Bill och Kapten Bull.


Piraterna drog en spontan sång och dans!


Och Kalle ville inte vara sämre och sjöng en sång om en båt!



Skriv en kommentar