Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Green mango.

2009-04-14 14:44:04 i Recept

Jag vill tipsa er om ett te som är riktigt gott. Det är ett grönt te med smak av mango som finns att köpa på Indiska. När jag läste svenskan gick jag i samma klass som en tjej som var en, om möjligt, ännu större tedrickare än vad jag är. Vi skrev långa listor med te-sorter till varandra. Min lista ligger i kryddskåpet och jag har avverkat en fjärdedel.
Nu ska jag sätta mig i solen ute på balkongen, dricka te och skriva ett brev till Caroline (äntligen blir det av, håll hoppet uppe, Carro!).


Kommentarer

Äntligen ;) Bara för att hämnas så ska jag för en gång skull vara snabb att svara ;)

Skriv en kommentar