Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Flytt, förberedelser och fyspass.

2009-04-13 10:47:59 i Allmänt

Det gick fint att jobba igår. Idag ska jag också jobba lite, men med ett helt annat uppdrag: jag ska hjälpa min vän Fredrik att flyttpacka. Han har sålt sin fina lägenhet på Mariedal och idag ska det köras några flyttlass. Sedan ska jag förbereda det sista inför processeminariet imorgon och ikväll stundar Mördarbarbros fyspass med Sabina. Jag börjar kallsvettas av nervositet när jag tänker på det. Bäst att börja kolhydratsladda redan nu!

Skriv en kommentar