Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fat och blockljus.

2009-04-06 17:35:56 i Inredning

Fyndade ett stort ljuslila/grått fat på Myrorna förra veckan. Det får sysselsätta sig som ljusfat så länge.



Våriga blockljus.


Kommentarer

imit
Ja, det vill jag lova. Och vad hände med att vi skulle hata måndagarna tillsammans? Jag blir besviken ju. Hata, hata, hata måndagar. Jag har varit på mördarbabbes fysfanpass. BLÄ!
Haha, jaså det säger du? Då får jag ju nästan lite prestationsångest. Måste pyssla ihop en massa grejer så jag har saker att fota då ;) Jag blir faktiskt mer och mer sugen på att söka, det vore verkligen kul. Skulle dessutom passa utmärkt eftersom jag sitter som växeltelefonist och kan jobba heltid ändå och plugga på jobbet. En gång i månaden sa du? Det borde inte vara några problem heller. Vem vet, jag kanske söker? Haha. Som du säger, man har inget att förlora på att försöka iallafall. Hoppas du får en fin påsk nu (åker du hem kanske?). Kram
imit
Igår var inte min dag, just nu är ingen dag min dag, och som du kanske förstått kommer jag inte hinna ses innan påsk, men ack så mycket efter. Nu är det PM, pack, städ och tvätt för hela slanten. jag längtar tills imorgon, det blir en bra dag. Puss

Skriv en kommentar