Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Morgondagens planer.

2008-09-18 17:23:39 i Allmänt

Kliva upp.
Äta frukost och läsa tidningen extremt långsamt.
Träna afro och core.
Luncha på Iksu med brorsan.
Åka hem.
Äta middag.
Krama Thimmie.
Umgås med min älskade familj.
Gå en kvällspromenad i skogen med mamma och prata.
Jag älskar att prata med mamma och hon ska få en present imorgon!
Nu vet hon det, eftersom hon läser mina inlägg nästan innan jag hinner publicera dem.
Just nu vill jag bara vara hemma.
Och: höll på att glömma - sedvanligt tedrickande också! INTE EARL GREY, PAPPA!

Planen var egentligen att åka hem ikväll men då Kristoffer ska jobba till 12 imorgon åker vi hem imorgon istället.
Min tanke var då i de ändrade planernas fas: vad ska jag då hitta på på torsdagkväll?
Patrik svarade nästan lite för fort: vad sägs om att bara vara hemma och göra ingenting?

Det är något jag måste öva mer på: att göra ingenting.

Kommentarer

Jag vill oxå hem!

Hoppas att du får de mysigt.. Jag blir banne mig lämnad själv i stan, Marcus ska jaga. Damn!

Du förresten, Tagga på den 25Okt;)!
Mamma
Nu blev jag nyfiken.

Kram Mamma !
Göra ingenting är grymt jobbigt! =P
Absolut de tycker jag oxå!

Förresten, arbeta inte ihjäl er med badrummet för jag hade ju tänkt ha lite födelsedagsfirande här hemma den 25Okt:)! Ni kommer väll!!?=)

Puss!
Vilket är det tråkigaste djuret att vara? Hjälp mig lista ut!! Kramar

Skriv en kommentar