Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag och nycklar!

2008-09-02 13:01:52 i Allmänt

Efter att jag och Jessica avslutat träningen idag bad hon mig cykla hem med hennes träningsväska eftersom hon inte ville släpa med den till hennes fransklektion. Hon gav mig hela sin nyckelknippa med diverse nycklar, jobbnycklar bland annat. Min puls ökade markant. Tur att hon bor nära Iksu så jag inte var tvungen att cykla långväga för att transportera hennes ägodelar. Ska lämna tillbaka nycklarna halv tre idag då vi ska träffas med klassen och prata av oss innan kursintroduktionen börjar 15.00. Äntligen något vettigt att göra om dagarna!

Skriv en kommentar