Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Rönnbär är underskattade.

2008-10-12 21:25:43 i Allmänt

De kanske inte är så goda att knapra på (om man inte är av någon specifik fågelart vill säga) men de är fina att använda till pyssel och dekoration.




Äpplena kommer från mammas mosters gård i Dalarna.


Skräddarbo, april 2008.
Som ni ser får hon varje år en äppelskörd av råge.

Kommentarer

Mamma
Hej o Tack för senast !

Vilka fina bilder !

Ha en bra vecka !

Kram Mamma!
Jag önskar att det kunde komma en stor kreativ förmåga över mig och sedan stanna kvar. Jag vill också vara pysslig.
Det är lugnt, jag borde faktiskt räkna väldigt mkt matte varje kväll nu! Men nästa vecka låter bra:)

Skriv en kommentar