Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Gårdagskvällen i bilder.

2008-10-26 13:17:28 i Allmänt


Efterrättsfix.

Hårfix.

Innan middagen.


Fotograferingsfix.

Jag och födelsedagsbarnet!



Pärlor! En suddig men glad Carolina!

Pärlfix.

Det är svårt att ta bra bilder i festljus. Håll till godo! Idag är det söndag och vi har fått en timme extra. Snart ska vi på lunch/middag hos Göran och Elisabeth och jag har fått en gratisbiljett till Mathis (Citys) match.

Kommentarer

Åh, gratulera från mig. Jag har haft ngt vajs med datorn så jag har inte kommit in på Alex blogg. (!?)
Anonym
Hej ! Hörde Mattis på sportradion i morse, kul.

kram Mamma !

Skriv en kommentar