Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Yellow me.

2008-11-07 17:43:21 i Allmänt

Efter träning mår jag lite bättre. Än fast jag inte kunde cykla ordentligt eftersom jag bara kunde hålla i styret med en hand på grund av såret som har svullnat upp. Men men. Nu är det fredag och jag och Patrik lagar mat och jag längtar till julen. En jul hemma i Dalasjö längtar jag till.

Ps: Jag mår bra. Har bara dåliga dagar ibland.

Trevlig helg.

Kommentarer

Åhh va ja längtar till jul ska vi försöka styra upp ngn kväll med te drickande och julstök?:)



..Kommer ni fira jul tillsammans hemma i Dalasjö eller Patrik här och du där?

Puss!

Skriv en kommentar